Tuesday, September 11, 2012

~MOHD YUSRI BIN HIDRUS~

sya xmo komen apa2 tentang ni..korang baca la k...bg org S'wak,apa prasan korang pas baca ni...bgtu jg prasan sya...huhuhu

7 comments:

Siti Salina said...

budak ni sukahati cakap. Ramai org sarawak marah kat dia. Lagi satu dengan adanya MCD maka majulah negeri tersebut.....trademark yang menunjukkan budak ni cakap tak serupa bikin. 'Budak Paloi'.

Bigik said...

budak ni mmmg pukimak abis....siap la kau !!!!

AngGau said...

tp dia dinobatkan pendebat terbaik keseluruhan... :P

jet said...

wahh.. suka2 hati jak bercakap ya.. study tinggi2 tapi paloi wat pa.

jo said...

apa budak ni belajar kat uni? Social IQ jer yang lebih tu, pengetahuan "zero". Buat homework sebelum mengeluarkan apa-apa kenyataan.

AngGau said...

kurang mmbaca ba dia ni..klo on9 buka fb ja..

Elih Japahar said...

Aku tumbokkkk jugak pakar palui ni ! kalau 1000 org mcm ko, alangkah teruknya mindset org kat sana.."katak bawah ketiak" betul...