Monday, August 29, 2011

~Sepah Maharaja Lawak berpecah~

Sepah oh Sepah...huhuhu
spa peminat Sepah?!!!
jan sedih ya...AG rilex ja...hehehe

setelah sekian lama b'gabung...akhirnya Sepah berpecah jg
dorang pnah menjadi :
Juara Raja Lawak musim ke-3
&
Juara Maharaja Lawak 2011


Selepas kemenangan itu (Raja Lawak 2009), semua displin dibentuk oleh anggota Sepah semakin berkurangan dan ia terus tenggelam apabila kami berjaya mencipta nama. Kemudian Tuhan memberi peluang kedua di dalam Maharaja Lawak, kami bina semula nama Sepah itu, tetapi hari ini saya nekad berpecah selepas sekian lama memendam perasaan", Jepp Sepah


Saya sayang kumpulan Sepah tetapi jika Jep sudah berkata begitu, saya ikutkan saja. Perkara ini memang ada kami bincangkan sebelum ini. Saya tidak ada apa yang ingin dicakapkan kerana perkara ini baru hari ini diputuskan dan kami akan berpecah, apa yang saya boleh buat saya akan menjaga diri sendiri selepas ini."  Shuib Sepah

tp, korang jan lah sedih sangat
blm berakhir lg dunia komedi...hehehe
bnyak lg diluar sana yg akan kluar..kan?kan?

kita juga harap Sepah x b'henti d situ ja...
solo pun xda masalah bha buat lawak...kan?

sekian,
>hepi blogging<



[anggau]

No comments: