Wednesday, August 10, 2011

~Aku Anak Iban~

salam sume...rasanya, n3 kali ni, sya akan guna fully Bhs Iban...
so, kpd sesape yg x faham Bhs Iban,blh abaikan n3 ni. klau mau baca trus pun blh...hehehe
**************************
Meri tabi basa nuju semua bala pemacha
Sebedau aku ngemanjai ke agi karang aku ke sekali 2,
dulu aku minta ampun nyema utai tulis aku ditu bisi ngemedis ke ati kita
aku semina ka ngemansut ke anak penemu diri



udah meda video ba atas nya?!!!
ma runding kita?

ea ke bendar, ukai aku ka bejaku pasal Indu Iban
aku mina brasai enda nyamai ati
maya meda bala kitai Iban ke diau menua orang 2 - 3 taun
plai ke menua lalu ngisin diri jaku orang puteh ngau bansa diri
baka k enda nemu jaku Iban agi
(baka cerita Bunya seduai Mujap k plai ari Singapore)
aku ukai madah salah kita bejaku orang puteh
tang, nt betemu ngau bala kaban b sebelah pasar...nyau bejarut jaku orang puteh
enda ibuh madah k orang kitai tu nemu "speaking" y....
enti sama nemu jaku Iban...kna meh jaku bansa diri
nama kita enda sayau ke bansa diri pia?!!!
enti smua kitai bakanya nya...
pegila lusa...lenyau bansa kitai y


kelimpah ari nya, bisi bansa kitai ke jadi ngau banasa bukai
enda t'ajar ke anak diri jaku Iban
kasih y anak kita, enti orang nanya bansa
madah diri bansa Iban, tang x nemu jaku Iban
malu y...ketawa ke bansa bukai kitai y
nama kita nadai ari ngajar anak diri pia?
x patut kita nyau seari-ari gawa

enti kelia bansa kitai bebendar ngenan ke bansa diri,
sanggup mati ketegal bansa diri,
Enggai alah laban bansa bukai,
ma kebuah bansa kitai kemaya ari tu,
enta ulih ngenan, ngemansang ke bansa diri,
ma kebuah gaga ke jaku bansa bukai?
enda cukup manah jaku bansa kitai pia?
berapa iku anak bansa kitai ke jadi enggau bansa bukai nemu jaku Iban?

nya aja angka ke sekali tu...sebedau aku nyurut ke diri, sekali agi aku minta ampun ari semua kita ke bisi maca karang aku tu, nt nyema bisi ngemedis ke ati kita...sama-sama meh kitai berunding...


>>AKU ANAK IBAN KE SAYAU KE JAKU IBAN<<

>>ANGKAT IBAN MERUAN MANSANG NYINGKANG NITIH KE PEMANSANG DUNYA<<





[anggau]

No comments: