Friday, July 1, 2011

~'bout guys~

entri baru lg?!!! hehehe...borinx sya ni skrng...x tau pa mau buat...so, dari buat benda x bek, bgus g round sktar google...kan? kan? korang mau tau apa yg bru sja sya baca? perkara ni org pompuan mesti tau...spy krang blh faham boyfren korang...

ni 10 perkara yg lelaki slalu cakap & maksudnya...bg yg pompuan 2...baca la btl2...bg yg lelaki...snyum2 ja ya...hehehe...







1.Kalau lelaki kata: oklah awak, kita sembang lain kali ye
Maknanya: memang kami sibuk pon.takde nak kias apa2 pun.

2.Kalau lelaki kata: tak pe, saya tak kisah
Maknanya: memang kami tak kisah pun sebenarnye.takde nk perli or sinis-sinis.

3.Kalau lelaki kata: kita kawan aje lah ekk..saya mmg suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je.
Maknanya: sebab lame sangat berkawan.dah terbiasa.so,x leh nk develope feeling more than a friend.takde sebab lain..masa nak dulu,korang yang jual mahal sapa suruh kan.sorry la erk.

4.Kalau lelaki kata: eh....u call ekk?sorry.tertidur tadi.
Maknanya: ye,memang kami tidur pun.

5.Kalau lelaki kata: lain kali je la kita keluar, i bz la sekarang ni...nanti i free i call u, ok?
Maknanya: kami ade banyak kejer yang tertangguh.tolong la faham.jgn la fikir -ve sgt.ape pon yang kami buat,untuk future

6.Kalau lelaki kata: i sebenarnya tak la memilih sangat.
Maknanya: memag kami tak memilih pun.kami pilih perempuan yg sedap mata kami memandang je.tak semestinye kena lawa

7.Kalau lelaki kata:i tak kisah penampilan u macamana pun.
Maknanya: jangan la mekap lama sangat.penat nak tunggu

8.Kalau lelaki kata: lain kali kita keluar lagi ekk? i kena balik cepat la...ada hal.
Maknanya: memang lepas ni aku nk lagi keluar dgn kau

9.Kalau lelaki kata: saya suka perempuan yg mcm ni...mcm tu..bla...bla. ..bla..
Maknanya: saya tipu je.saya tak kesah pon.lelaki tak detail nk pilih ape2 pon.saje nk bg awak merajok.sebab awak comel bila majok.kihkihkih

10.Kalau lelaki kata:u keje kat mana? as what?
Maknanya:mintak-mintak la keje biase2 je.kalau keje besar.taste pon besar gak.hantaran besar.demand mesti tiggi punye.nak jaga standard la kata kan








cam? yang lelaki, btl k ni? stuju? yg pompuan plak, apa komen korang?
jan marah sya arr...sya sedut ja ni...cni na sya dpt.

*aik? tetibe jer gambo kucing kuar...hehehe


*****
anggau
*****

4 comments:

syrupmasin said...

haha..err..betol ke?? :D

Anggau said...

x tau plak...hehehe...men sdut ja ni....

Aleeya Farisya said...

x betul!haahahaha

AngGau said...

eee...ko mna tau...hahaha...btul bha ni...kan guysss?